دانلود آخرین نسخه کلاب هاوس (ای‌اواس، اندروید، کامپیوتر)

clubhouse app review

در این پست می‌خواهیم در مورد آخرین نسخه کلاب هاوس ای‌او‌اس (ios)، اندروید (Android) و کامپیوتر (PC) صحبت کنیم، همان‌طور که می‌دانید شبکه‌های اجتماعی نظیر کلاب هاوس، اینستاگرام، تلگرام و سایرین نقش بسیار زیادی در جهان امروز ما بازی می‌کنند و باعث تغییر نگرش‌ها، ایجاد و تغییر فرهنگ و آشنایی افراد با طرز تفکر و شیوه زندگی آن‌ها شده است، شبکه اجتماعی کلاب هاوس نیز که از ابتدا به عنوان یک پلتفرم صوتی برای برون‌رفت از مشکلات کرونایی و برای دانش آموزان و دانشجویان و به صورت کلی جمع‌های آکادمیک ساخته شده بود امروزِ محفلی شده از طیف‌های رنگارنگ و گوناگون که می‌توان در روم‌ها و کلاب‌های آن انواع موضوعات سرگرم کننده و اجتماعی، سیاسی را پیدا کرد، همان‌طور که در ابتدا گفتم در این پست قرار است که آخرین نسخه clubhouse را با توضیح در مورد تغییرات آن قرارداده و در آخر هم در مورد هر کدام از بخش‌های آن به صورت جامعی توضیح دهیم، با ما همراه باشید..

آخرین نسخه کلاب هاوس برای تمام سیستم عامل‌ها (ای‌اواس، اندروید، کامپیوتر)

تغییرات آخرین نسخه به نقل از وبسایت رسمی کلاب هاوس:

سلام روز چهارشنبه‌تون بخیر، امروز برای کلاب هاوس روز بزرگی است!

? ما از این‌که باید به شما بگوییم از این پس ثبت‌نام در کلاب هاوس آزاد است بسیار هیجان زده‌ایم؛ این به این معنی است که شما برای ورود اولیه و ثبت‌نام خود در کلاب هاوس دیگر نیازی به دریافت دعوت‌نامه ندارید، اگر در کلاب هاوس باشگاه (club) دارید از این پس می‌توانید به راحتی لینک خود را با دیگران به اشتراک بگذارید، اگر میزبان یک رویداد عمومی هستید ، هرکسی می تواند در آن شرکت کند، شما می توانید دوستان نزدیک ، همکلاسی ها ، اعضای خانواده ، همکاران و هرکس دیگری که دوست دارید را در iOS یا Android دعوت به گفتگو کنید.

? ما یک آیکون جدید داریم؛ پس از یک مسابقه عالی با Dandara ، ما هیجان زده هستیم که اعلام می کنیم که تنها و تنها Justin “Meezy” Williams نماینده انجمن Clubhouse به عنوان نماد برنامه جدید ما خواهد بود. همانطور که بسیاری از شما می دانید ، Meezy یک کارآفرین ، مدیر 21 Savage و یکی از برجسته ترین اپراتورها در صحنه موسیقی Atlanta است،باشگاه Clubhouse وی ، The Meez-O Estates ، خود را عاشقانه توصیف می کند و مکانی برای “گفتگو در مورد تفریح ​​، موسیقی ، تجارت و همه فعالیتهای مرتبط با آن است.” این باشگاه اغلب اولین ایستگاه برای چهره های جدید در Clubhouse و مکان اصلی برای نوازندگان و بچه های جالب آتلانتا است. از زمان پیوستن به این برنامه در سپتامبر سال 2020 ، Meezy بسیار پرکار بوده است – میزبانی یک برنامه R&B هفتگی ، گفتگو درباره پدر بودن ، پخت و پزهای جشن NBA و اتاق هایی که در مورد آخرین فن آوری جریان موسیقی بحث می کنند. می توانید اطلاعات بیشتر در مورد Meezy را در وبلاگ ما بخوانید!

?اکنون یک لوگو جدید داریم! ? و یک وب سایت جدید!  بعد از 16 ماه ، فهمیدیم که زمان آن فرا رسیده است. [Clubhouse.com] جدید (https://clubhouse.com) را که هفته گذشته مولی و آرون طراحی کرده اند ، همراه با [وبلاگ] جدید ما (https://blog.clubhouse.com/) معرفی کنیم.

??????از کشور خود در المپیک حمایت کنید؛ ما در Clubhouse دیوانه المپیک هستیم و می خواهیم به جامعه Clubhouse کمک کنیم تا غرور کشور خود را نشان دهند! فقط ایموجی پرچم کشور خود را در هر قسمت از بیوگرافی خود اضافه کنید و در طول بازی های المپیک هر زمان که در یک اتاق هستید به عنوان یک نشان در عکس نمایه شما نشان داده می شود. اگر چندین پرچم داشته باشید ، یکی را که ابتدا نشان داده می شود ، نشان خواهیم داد.

بر اساس توضیحاتی که در بالا کلاب هاوس در مورد نسخه جدید خود که آن را در 21 جولای منتشر کرده است داده از این پس نیازی به ثبت‌نام از طریق دعوتنامه نیست و شما می‌توانید خود به تنهایی و تنها با وارد کردن شماره و دریافت کد ورود وارد کلاب هاوس شده و از این شبکه اجتماعی صوتی استفاده کنید، همچنین آخرین نسخه سیستم عامل اندروید و IOS و PC را می‌توانید از طریق دکمه‌های زیر دریافت کنید:

دانلود نسخه ای او اس:

دانلود از اپ استور

دانلود نسخه اندروید:

دانلود از گوگل پلی

دانلود نسخه کامپیوتر:

نخسه رسمی منتشر نشده است.