لینکدین در حال تست صفحه تاریک برنامه دسکتاپ

حالت صفحه تاریک لینکدین

شاید کمی دیر به نظر برسد ولی شبکه اجتماعی لینکدین در حال تست کردن حالت Dark Mode یا صفحه تاریک برای برنامه دسکتاپ خود است که باعث می‌شود صفحات به حالت سیاه و متن‌های داخل صفحه سفید شوند با این قابلیت چشم‌ها در هنگام بازکردن صفحات لینکدین آسیب کمتری خواهند دید، متخصص مهندسی معکوس جین منچون وونگ تصویر زیر را منتشر کرده و می‌گوید:

اعتراف می‌کنم که به نوعی حالت صفحه تاریک جالب به نظر می‌رسد، حال که من خودم مشتاق این اتفاق هستم و یک اشتیاق خاص در مورد چنین گزینه‌هایی وجود دارد.

حالت صفحه تاریک لینکدین

حقیقت این است که حالت Dark Mode طرفداران زیادی دارد که به دنبال اینگونه رنگ‌ها هستند و دلیلی که برای آن دارند نوعی محافظت از چشم در مقابل نور‌های زننده برای چشم است، شایدم این حالت ظاهر جدیدی به برنامه می‌دهد و یکی از دلایل دیگر علاقمندی بسیاری از افراد به آن همین باشد.

از ارائه این قابلیت در شبکه‌های اجتماعی مدت‌ها می‌گذرد و حال لینکدین هم پا پیش گذاشته و خود را با این قابلیت جدید خود بروز می‌کند، جین منچون وونگ در اینباره می‌گوید:

اولین بار در سال 2019 ویدیویی از لینکدین تماشا کردم که نشان می‌داد این شبکه اجتماعی در حال کار بر روی این قابلیت است اما ظاهراً تا به حال برنامه‌ای برای بروزرسانی به آن وجود نداشته است.

در این مورد نیز بخش LinkedIn Helpdesk می‌گویید:

ما در حال طراحی مجدد LinkedIn هستیم تا تجربه LinkedIn شما را آسان ، فراگیر و لذت بخش کنیم. به عنوان بخشی از تجربه جدید LinkedIn ، به زودی گزینه تغییر حالت تاریک را ارائه خواهیم داد.

این پاسخ بخش Helpdesk مربوط به 6 ماه گذشته است و اطلاعاتی در دست نیست که بدانیم کار توسعه این قابلیت در چه مرحله‌ای قرار دارد با این حال تصویری که منتشر شده است نشان مي‌دهد که توسعه قابلیت دارک مود در مرحله خوبی است و می‌توان امیدوار بود که به زودی در لینکدین شاهد آن خواهیم بود.