آموزش ثبت‌نام و افتتاح حساب در بلوبانک blubank + کد معرف

blubank cart (1)

در سال 1398 که ویروس کرونا در کشورهای مختلف دنیا همه‌گیری شد. بسیاری از کسب و کارها را با چالش مواجه کرد، در این بین بسیاری از استارت‌اپ‌ها سعی کردند که خود را با این بیماری و شرایط پیش آمده وقف داده و خدمات جدیدی را به کاربران خود ارائه کنند، در این بین یکی از استارت‌ آپ‌هایی که توانست در کشورمان موفق عمل کند، بلوبانک بود که با ارائه صددرصدی خدمات خود به صورت کاملاً اینترنتی مشکل باز کردن حساب و دریافت کارت بانکی و حتی تغییر رمز اول و دوم را در همین بستر اپلیکیشن خود قرارداد و آن را حل نمود تا رفت و آمد به بانک برای افتتاح حساب پایین آمده و افراد به راحتی یک ثبت نام ساده بتوانند حساب بانکی خود را افتتاح کنند، این بانک مجازی که زیرنظر بانک سامان و بانک مرکزی مشغول به فعالیت است از حساب‌ها و شماره کارت‌های بانک سامان استفاده می‌کند به این مفهوم که شما زمانی که شماره کارت خود را در اختیار افراد دیگر برای واریز قرار می‌دهید به شخص موردنظر بانک سامان را نشان داده و از اسم بلوبانک در این شماره حساب خبری نیست ولی تمامی خدمات ائم از افتتاح حساب، واریز و برداشت، انتقال پول و … در بستر اپلیکیشن blubank انجام می‌گیرد و نیازی نیست که به هیچ‌عنوان به بانک جهت هرگونه انجام عملیات بانکی مراجعه کنیم.

مزایای افتتاح حساب در بلوبانک

  • ثبت‌نام در بلوبانک کاملاً رایگان است و برای دریافت کارت آن نیاز به پرداخت هزینه در هیچ‌کدام از مراحل ثبت نام نیست.
  • در بلوبانک برای حداقل مانده موجودی حساب شما به دلیل کوتاه مدت بودن حساب 10 درصد سود تعلق می‌گیرد.
  • بلوبانک زیرنظر بانک سامان و عضو شبکه شتاب است.
  • پس از ثبت‌نام کامل در بلوبانک و فعال شدن حساب می‌توانید از بخش دعوت از دوستان کد معرف خود را در اختیار 10 نفر دعوت و بابت آن 300 هزارتومان دریافت کنید.

حال در این مقاله قرار است به آموزش ثبت‌نام در بلوبانک blubank نیز بپردازیم با ما همراه باشید.

آموزش افتتاح حساب و ثبت‌نام در بلوبانک blubank

قبل از هرچیزی نیاز است که آخرین نسخه بلوبانک را از طریق آدرس زیر:

https://blubank.com/download

از وب‌سایت رسمی blubank بر روی تلفن هوشمند خود نصب کرده سپس مراحل زیر را انجام دهید.

وارد اپلیکیشن شوید و در صفحه اصلی بر روی گزینه بازکردن حساب تاچ می‌کنیم.

blubank1

در صفحه پیش‌رو بر روی گزینه شروع را تاچ می‌کنیم.

blubank2

در صفحه بازشده شرایط و ضوابط را خوانده‌ام و قبول می‌کنم را فعال می‌کنیم.

blubank3

سپس وارد قسمت ساخت حساب کاربری شده و از ما شماره تلفن همراهمان را درخواست کرده است.(نکته اینجاست که باید حتماً شماره تلفنی که وارد می‌کنید به اسم خودتان باشد در غیر اینصورت ثبت‌نام با خطا مواجه می‌شوید.)

blubank4

کد ارسال شده به تلفن‌ همراهتان را در بخش بعدی که از شما کد را درخواست کرده وارد کنید.

blubank5

در بخش بعدی کد معرف سپس تاریخ تولد و کدملی خود را وارد کنید، برای کد معرف بلوبانک می‌توانید از کدهای (MGACHY و MF5CQA) استفاده کنید.

blubank6

پس از پرکردن این سه بخش و رفتن به مرحله بعد از شما خواسته می‌شود که برای امنیت حساب کاربری خود از ورود با اثر انگشت و رمز عبور و نام کاربری که اطلاعات ورود آینده شما می‌شود استفاده کنید، توجه داشته باشید که باید از نام‌کاربری استفاده کنید که از عبارات انگلیسی و حروف باشد و همچنین به شکلی باشد که بتوانید آن را بخاطر بسپارید.

blubank7

اگر تمام مراحل را بدرستی وارد کرده باشید در این مرحله از شما می‌خواهد که وارد قسمت دریافت مدارک شده و اسکن کارت ملی هوشمند خود را بارگذاری کنید، روند بارگذاری و اسکن کارت ملی به سادگی توسط خود اپلیکیشن صورت می‌گیرد اگر کارت ملی هوشمند خود را دریافت نکرده اید می‌تواند در قسمتی که برای اینکار تعبیه شده است کدرهگیری ثبت‌نام کارت ملی خود را وارد کنید و در صورتی که به هردلیلی کدرهگیری نداشتید می‌توانید به جای آن صفحه اول شناسنامه و بخش توضیحات را به جای کارت ملی هوشمند ارسال کنید, پس از انجام دادن این مرحله باید به قسمت شناسایی هویت بروید و دوربین سلفیتان را به طرف صورت گرفته و عبارتی که در پایین صفحه نوشته شده است را با صدای رسا بخوانید و آن را ضبط کنید سپس بر روی دکمه ارسال تاچ کنید تا مرحله ثبت‌نام شما انجام شود.

 

blubank8

پس اتمام روند ثبت‌نام اولیه اطلاعات شما برای بررسی به عوامل بلوبانک ارسال و کمتر از 12 ساعت اگر مشکلی در اطلاعات یا ویدیو ارسال وجود نداشته باشد آن را تایید می‌کنند.

blubank9

 

پس از انجام دادن و تایید حساب کاربری شما در بخش آخر باید رنگ کارت که متشکل از قرمز، سبز و آبی است را از بین رنگ‌ها انتخاب کرده و آدرس کامل، تلفن ثابت و کدپستی خود را جهت دریافت کارت بانکی خود ثبت کنید.

blubank10

زمان تحویل کارت معمولاً کمتر از بازه زمانی 5 الی 15 روزه است که ممکن معمولاً کمتر از 8 روز کارت درخواستی به آدرس اعلام شده شما ارسال می‌شود، پس از این نیز شما می‌توانید با به عضویت درآوردن 10 نفر بابت هر شخص مبلغ 30 هزارتومان به صورت رایگان در حسابتان دریافت کنید، توجه کنید که ثبت‌نام در بلوبانک کاملاً رایگان می‌باشد و پرداخت هزینه بابت آن خودداری نمایید.

blubank11

در پایان می‌توانید کدمعرف خود را برای ثبت‌نام دیگران و دریافت هدیه معرفی در بخش کامنت‌ها ارسال کنید.

پ.ن:همچنین شما میتوانید در فروشگاه فالووشه از تمامی خدمات شبکه های اجتماعی نظیر خرید فالوور توییتر و خرید فالوور اینستاگرام و خرید فالوور توییچ و … بهره مند شوید